0
Zadzwoń 82 5633442 Napisz info@sklep-narzedzia.pl
WYSYŁKA GRATIS - PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 200zł Zakupy na e-raty

Kategorie

DLACZEGO SKLEP-NARZEDZIA.PL

Szybka realizacja zamówień

Wysyłka gratis dla zam. od 200 zł

Gwarancja jakości produktów

Prawo do zwrotu do 14 dni

Bezpieczna płatność online

Doradztwo naszych specjalistów

Witamy w sklepie internetowym prowadzonym przez pracowników firmy:

CAR-HUS Sp. z o. o. Sp. k.
ul. Kopernika 3, ul. Rejowiecka 37, 22-100 Chełm

 

Nasze przedsiębiorstwo działa w Chełmie od roku 1991 w branży autolakiery i chemia motoryzacyjna.
Od 1994r. zajmujemy się sprzedażą narzędzi, elektronarzędzi i wyposażenia warsztatów oraz lakierni.
Nasza specjalność to elektronarzędzia takich producentów jak: BOSCH, FESTOOL, SKIL, MAKITA, CELMA, DREMEL, NAC, maszyny do pracy w lesie i ogrodzie, sprzęt spawalniczy, urządzenia pneumatyczne, narzędzia warsztatowe oraz osprzęt do elektronarzędzi wszystkich marek.
Od 2002 roku prowadzimy aktywną sprzedaż w internecie za pośrednictwem sklepu internetowego oraz portalu aukcyjnego allegro.pl.
Przez ten czas zdobyliśmy duże doświadczenie i uznanie klientów. Nasz wykwalifikowany serwis zajmuje się naprawą wszelkich urządzeń o napędzie spalinowym oraz elektrycznym.
Zapraszamy.

 

 

Posiadamy status SPECJALISTYCZNY SPRZEDAWCA NARZĘDZI BOSCH, nadawany przez
firmę Bosch tylko nielicznym, najlepszym, sprzedawcom w kraju.

Nasze sklepy:

sklep-narzedzia.pl 1 sklep-narzedzia.pl 2 sklep-narzedzia.pl 3
sklep-narzedzia.pl 4 sklep-narzedzia.pl 5 sklep-narzedzia.pl 6

Zgrany zespół profesjonalnych i doświadczonych handlowców u nas w firmie gwarantuje Ci, że transakcje z nami będą przebiegały szybko i bez żadnych problemów. Liczymy na Twoje zaufanie, dokładamy wszelkich starań, aby Twego zaufania nie stracić.

 

W sprawie zakupu możesz kontaktować się z nami na wiele sposobów:

- zadzwoń w dni robocze w godz. 8:00 - 16:00
na numer 82 563-34-42 wew. 1, kom. 662-106-418
- napisz do nas - info@sklep-narzedzia.pl
- porozmawiaj poprzez Gadu-Gadu - gg: 1190088

Staramy się, aby każdy kupujący był obsłużony szybko i fachowo.
Wszelkie problemy staramy się rozwiązywać na korzyść kupującego.

 

Każdy towar sprawdzamy przed wysyłką. Jednak jeśli zakupiony u nas produkt posiada usterkę, która została przeoczona, lub towar został uszkodzony w transporcie, lub też z innego powodu nie spełnia Twoich oczekiwań, to skontaktuj się z nami - napewno wyjaśnimy sytuację tak abyś był zadowolony.

Jeśli wybierasz opcję płatności za pobraniem, poinformuj nas o tym, dopóki tego nie zrobisz, nie wyślemy towaru.
 
Jeśli chcesz zapłacić przelewem, nie wysyłaj potwierdzenia - po prostu wpłać należną kwotę (dokładne informacje o kosztach przesyłki znajdują się na stronie każdego produktu).
 
Na wpłacenie należności masz 10 dni roboczych.

(jeżli z jakiegoś wyjątkowego powodu będzie to więcej niż 10 dni, to prosimy, skontaktuj się ze nami podając przybliżoną datę wpłaty)
 

 

Jesteśmy uczestnikami programu Rzetelna Firma

Rzetelna Firma
 

 



Przedpłaty należy dokonywać wyłącznie na podane poniżej konto firmowe.
Kwota przedpłaty musi obejmować koszt towaru oraz koszt wysyłki. W tytule przelewu należy podać swój numer zamówienia.
 
CAR-HUS Sp. z o. o. Sp. k.
UL. Kopernika 3
22-100 Chełm

numer konta: PEKAO S.A.
03 1240 2223 1111 0000 3586 2008

UWAGA! Zdecydowanie nie polecamy dokonywania wpłat na konto za pośrednictwem urzędów pocztowych, ze względu na długi czas oczekiwania na wpływ pieniędzy na konto
(trwa to minimum 3-5 dni roboczych
)


 

Wysyłki towaru dokonujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka/DPD.
Paczki nadawane są w dni robocze w godzinach 13:30 - 14:30.
Proszę wziąć pod uwagę, że wszystkie złożone zamówienia w piątek w godzinach popołudniowych
jak również w weekend będą realizowane w poniedziałek.
Kurier ma obowiązek poczekać jeżeli chcecie państwo sprawdzić zawartość przesyłki.
Wszystkie paczki są ubezpieczone na nasz koszt.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta, z tytułu uszkodzenia czy ograbienia przesyłki w transporcie.

 

 

 

 

Data aktualizacji: 2017-08-23 11:33:00

Powered by Comarch e-Sklep ®